Translate

11 Haziran 2014 Çarşamba

ACİL PARLAK FİKİRLER



Merhabalar uzun zaman dır birşey paylaşmıyorum farkındayım.Bu dikmediğim anlamına gelmiyor tabi aslında birsürüüüüüü bişeyler diktim onlarıda en kısa zamanda paylaşacağım. şimdi bu kumaşları dün normalde gittiğm semt pazarından aldım hiiç böyle kumaşçı gelmezdi  bende görünce pek bi şaşırdım  tabi hemen seçmeye başladım genelde kışlık kumaşlar vardı,ben elime ilk gelen siyah çelik trikoyu heemen kenara ayırdım epey büyüktü ne kadar diye sordum 3 lira demezmi :)tamam poşete koy dedim ölçtümde yaklaşık 5 mt vardı diğeride lacivert file gibiydi oda 4 mt den fazlaydı  abla oda 1 tl dedi  aman ALLAH ,ım 4 tl ödedim 9 mt kumaşım oldu eve gelir gelmez yıkadım hemen fakat ne dikeblirim aklıma bişey gelmiyor ACİL  önerlere ihtiyacım  var  yorumlarınızı bekliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder